Vanilla Diamond 2011.11.26. 15:51

Szereplők

A történetben szereplők és valóságos emberek közötti hasonlóság NEM véletlen.

Vanilla Diamond: Ez vagyok én. 17 éves vagyok. Barna hajam van és zöld szemem. Az én életemről fog szólni ez az egész.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Dominick Blue: Ő a barátom.Barna haja,van és barna szeme.Pont az ideálom ellentéte.De valamiért mégis csak belészerettem.Talán a gyönyörű mosolya miatt?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cheryl Scooby: A legjobb barátnőm.Alig pár utcányira lakik tőlünk.Nagyon sok mindent tud rólam.Gyerekkorom óta ismerem.Barna hajú és barna szemű lány.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Demi Clarkson: A gimiben ismertem meg.Nem volt szimpatikus,mert beképzeltnek tűnt.Ez még az elején volt.Azóta nagyon jó barátnőm lett. Hosszú fekete haja van,barna szeme és nagyon szépen énekel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dina Lewis: Ő az osztálytársam és egyben jó barátnőm.Néha kicsit gyerekes tud lenni,illetve sohasem hallgat rám,persze a végén mindig igazam lesz.Jó vele lelkizni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tila Sanchez: A vörös démon.Belevaló,vagány csajszi,naná,hogy a mi klikkünkhöz tartozik. Együtt nyaraltunk tavalyelőtt és akkor lettünk igazán jóba.Nagyon szeretem őt is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

David April: Az első szerelmem.Sajnos elég messze lakik,ezért több mint 1 éve láttam utoljára.Szőke haj,kék szem.Hát kell ennél több?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cody Castle: Hasonlít Dave-re,sokáig jó barátok voltunk,ám mióta kiderült,hogy szerelmes belém,azóta megromlott a kapcsolatunk.Egy suliba járunk,de nem beszélünk sokat.Ha mégis,biztosan veszekedés lesz belőle.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gary Mountain: A gimi egyik nyelvtanárja.Most kérdezhetnétek,hogy kerül ide pont egy tanár,de inkább elmondom már most.Tetszem neki...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Folyamatosan bővül illetve a képek még nem véglegesek/tökéletesek-

A bejegyzés trackback címe:

https://wonderfulvanilla.blog.hu/api/trackback/id/tr253413280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása